پرستاري يعني گذشتن از خويشتن/وظيفه امروز مسجدي‌ها ترغيب جامعه به رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي است

وي با اشاره به اهميت حرفه پرستاري گفت: “اين رشته در واقع مربوط به ايثار و از خودگذشتگي واقعي است.” امروزه نقش مساجد در حمايت از حاميان بهداشت تشويق مردم به پايبندي به پروتكل هاي بهداشتي است. دكتر حبيب رضا ارزاني در مصاحبه اي با ستاد ارتباطات رسانه اي (FAHMA) به مناسبت روز بزرگداشت پيامبر …

پرستاري يعني گذشتن از خويشتن/وظيفه امروز مسجدي‌ها ترغيب جامعه به رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي است https://dana-news.ir/2020/12/19/پرستاري-يعني-گذشتن-از-خويشتن-وظيفه-امر/ دانا نيوز Sat, 19 Dec 2020 05:38:21 0000 فرهنگ و هنر https://dana-news.ir/2020/12/19/پرستاري-يعني-گذشتن-از-خويشتن-وظيفه-امر/ وي با اشاره به اهميت حرفه پرستاري گفت: “اين رشته در واقع مربوط به ايثار و از خودگذشتگي واقعي است.” امروزه نقش مساجد در حمايت از حاميان بهداشت تشويق مردم به پايبندي به پروتكل هاي بهداشتي است. دكتر حبيب رضا ارزاني در مصاحبه اي با ستاد ارتباطات رسانه اي (FAHMA) به مناسبت روز بزرگداشت پيامبر …

وي با اشاره به اهميت حرفه پرستاري گفت: “اين رشته در واقع مربوط به ايثار و از خودگذشتگي واقعي است.” امروزه نقش مساجد در حمايت از حاميان بهداشت تشويق مردم به پايبندي به پروتكل هاي بهداشتي است.

دكتر حبيب رضا ارزاني در مصاحبه اي با ستاد ارتباطات رسانه اي (FAHMA) به مناسبت روز بزرگداشت پيامبر (صلي الله عليه و آله و سلم) گزارش مي دهد. دلسوزي غيرممكن است و حتي اگر اتفاقات خاصي بيفتد ، به نتيجه دلخواه منجر نمي شود. بنابراين ، او مي تواند با اطمينان بگويد كه ثبات و بهبود وضعيت هر بيمار به نوع مراقبت آنها بستگي دارد و اين مورد وجود ندارد ، مگر با تلاش تمام وقت پرستاران جان بركوف ، كه طي ماههاي اخير نزديك به 200 بار فعاليت داشته اند. آنها جان خود را در جنگ با كرونا از دست دادند.

از طرف خود رئيس مركز فرهنگي هماهنگي مساجد كشور گفت: “براي انسان كار ساده اي نيست كه بتواند جان و روح خود را در عرصه كار فدا كند و تعهد و روحيه زيادي را در آنچه مي انديشد و فكر مي كند نشان مي دهد. قلب آن انسان تثبيت شده است؛ نمونه آن پرستار 25 ساله اي است كه در كارزار كرونا به شهادت رسيد ، نرگس كانالي زاده كه اخيراً روز سه شنبه در هفته شانزدهم برنامه ملي بزرگداشت شد. شهيد در اين مراسم خاطر نشان كرد كه افكار و گفته هاي كودك كار بيماران و پرستار بود.

وي افزود ، “كشور اسلامي ما با الگوبرداري از اين خانمهاي كربالا ، به الگويي براي جوانان علاقه مند به ورود به اين عرصه و متعهد به گسترش تعهد ، دلسوزي و صداقت خود تبديل شده است.

در بخشي ديگر از اين بحث ، حجت الاسلام ارزاني با بيان اينكه كانون هاي فرهنگي هنري مساجد كشور از زمان شيوع درگير بهداشت عمومي بوده اند ، اظهار داشت: تكريم پزشكان و پرستاران ، راه اندازي كارگاه هاي توليد ماسك و اهداي آنها به بيمارستان ها ، جاده هاي سراسر كشور و جاده هاي سراسر كشور. آموزش پروتكل ها به مردم يكي از اقداماتي است كه اعضاي مركز فهما با همكاري جامعه پزشكي و پرستاري كشور انجام مي دهند.

مشاور وزير فرهنگ و امور اسلامي گفت: “امروز ، كادر پزشكي بيش از هر زمان ديگر به حمايت مردم احتياج دارند. پايتخت فقط منابع طبيعي كشور يا م institutionsسسات زيادي نيست كه داريم.” سرمايه جواني تحصيل كرده و متعهد است كه در ماه هاي اخير يكي يكي زندگي خود را به دليل ناكافي بودن استانداردهاي بهداشتي از دست داده است. وظيفه همه ما اين است كه براي ريشه كن كردن اين ويروس شيطاني در جامعه پروتكل هاي بهداشتي را دنبال و دنبال كنيم.

وي گفت: گردهمايي امشب يك سنت قديمي ايرانيان است اما با توجه به شرايط مي توان بهترين عملكرد و پشتيباني را براي ريشه كني اين بيماري و حمايت از آن ارائه داد. سلامت از هيچ جلسه اي پرهيز نكرد و در اين راستا هماهنگ كننده هاي مراكز فرهنگي هنري مساجد كشور با كمك مراكز فضاي مجازي برنامه هاي زيادي را ترتيب دادند و علاوه بر شركت در مسابقات و برنامه هاي مختلف در فهما ، اعضاي خانواده فهما در منطقه سايبري اقامت گزيدند. به شكستن زنجيره توزيع كمك كنيد.

انتهاي پيام

منبع :https://dana-news.ir
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.