مروري بر بيوگرافي امير مقاره و رهام هاديان خوانندگان ماكان بند (بخش دوم)

 

بيوگرافي رهام هاديان

رهام هاديان متولد هفتم مرداد ماه سال 1370 در تهران مي باشد. وي از همان نوجواني علاقه بسياري به ساخت ملودي و آهنگسازي پيدا كرد و همين باعث شد كه از همان دوره به صورت تجربي شروع به فعاليت نمايد. ناگفته نماند كه همراه با آهنگسازي به ترانه سرايي نيز مشغول شد. او در شعر و ترانه سرايي نيز بسيار با استعداد و موفق ظاهر شد. نكته بارز رهام از نظر رفتاري شوخ بودن وي مي باشد كه اين شاخصه در اجراهاي صحنه و حتي در كليپ هاي منتشر شده از اين گروه به خوبي نمايان مي باشد. مدرك تحصيلي رهام هاديان كارشناسي ارشد زبان انگليسي است و داراي مدرك كارشناسي ميكروبيولوژي است. وي تاكنون ازدواج نكرده است و مجرد مي باشد.

رهام هاديان: پيش از اينكه وارد حرفه موسيقي شوم، كارهاي مختلفي مانند تكنسين، دستيار داروخانه و آزمايشگاه و ... انجام دادم، اما هميشه به پدرم مي گفتم دلم مي خواهد يك شب پولدار شوم و خدا را شكر الان راضي هستم.

بيوگرافي امير مقاره

امير مقاره متولد 3 دي 1374 در تهران مي باشد. شروع فعاليت وي در حوزه موسيقي با ترانه سرايي از دوره نوجواني بود و پس از چندين سال كسب تجربه در اين زمينه و از سال ۱۳۹۳ به صورت مستقل و حرفه اي به خوانندگي ورود پيدا كرد و توانست چندين قطعه به طور تك نفره و تعدادي نيز به همراهي خوانندگان ديگر منتشر نمايد. از نكات جالب در مورد مقاره مي توان به فعاليتش در حوزه مدلينگ اشاره كرد. وي چندين سال است كه در اين حرفه مشغول است و با برترين برندهاي داخلي و خارجي همكاري داشته است. او داراي مدرك ديپلم مي باشد. امير مقاره تاكنون ازدواج نكرده است و مجرد مي باشد. او در اين رابطه در يكي از نوشته هايش گفته: "من توي زندگيم فقط دنبال يه دختر ميوفتم، اونم دختر خودم هستش وقتي داره راه رفتن رو ياد ميگيره و فقط جلوي يه دختر زانو ميزنم، اون هم باز دخترم هستش وقتي كه هنوز ياد نگرفته بند كفشاش رو ببنده! اسم دختر من عسل هستش ولي مامان نداره". امير مقاره هم مثل رهام يك قطعه آهنگ براي آقاي خسروي فرستاده و اين اتفاق شيرين رقم خورد.

امير مقاره: من پيش از فعاليت موسيقي، در پيك موتوري كار مي كردم. وقتي گيتار مي زدم و يا مي خواندم، مسخره ام مي كردند و كسي به من اهميت نمي داد. من هم بر حسب لجبازي موسيقي را انتخاب كردم و دنبال علاقه ام رفتم. مقاره افزود: همه خوانندگان خوب هستند و در واقع هر كس كه مردم او را قبول داشته باشند و گوش كنند، خوب است. مقاره ادامه داد: رهام و اعضاي گروه خيلي خيلي براي ساخت كار زحمت مي كشند. براي آهنگ «هر بار اين درو» خيلي ها هم گفتند اين قطعه كاور شده است و يا اينكه من و رهام بچه پولدار هستيم كه يك شبه به موسيقي رسيديم. واقعا اين طور نيست و هدف من و رهام در وهله اول كمك به خانواده هايمان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.