ضرورت آمادگي براي مواجهه با پيكهاي بعدي كرونا / خطر عادي انگاري اوضاع و بازگشت به شرايط قبلي

بيست و پنجمين اردوگاه تهيه دارو و تجهيزات پزشكي صبح امروز با حضور وزير بهداشت و اعضاي اين اردوگاه در وزارت بهداشت برگزار شد. با توجه به ESA در ابتداي اين جلسه كه اعضاي مركز دارويي و تجهيزات پزشكي حضور داشتند ، دكتر سعيد نمكي خواستار ادامه پروتكل هاي بهداشتي در همه مراسم ها و …

ضرورت آمادگي براي مواجهه با پيكهاي بعدي كرونا / خطر عادي انگاري اوضاع و بازگشت به شرايط قبلي https://dana-news.ir/2021/01/18/ضرورت-آمادگي-براي-مواجهه-با-پيكهاي-بعد/ دانا نيوز Mon, 18 Jan 2021 12:28:16 0000 اجتماعي https://dana-news.ir/2021/01/18/ضرورت-آمادگي-براي-مواجهه-با-پيكهاي-بعد/ بيست و پنجمين اردوگاه تهيه دارو و تجهيزات پزشكي صبح امروز با حضور وزير بهداشت و اعضاي اين اردوگاه در وزارت بهداشت برگزار شد. با توجه به ESA در ابتداي اين جلسه كه اعضاي مركز دارويي و تجهيزات پزشكي حضور داشتند ، دكتر سعيد نمكي خواستار ادامه پروتكل هاي بهداشتي در همه مراسم ها و …

بيست و پنجمين اردوگاه تهيه دارو و تجهيزات پزشكي صبح امروز با حضور وزير بهداشت و اعضاي اين اردوگاه در وزارت بهداشت برگزار شد.

با توجه به ESA در ابتداي اين جلسه كه اعضاي مركز دارويي و تجهيزات پزشكي حضور داشتند ، دكتر سعيد نمكي خواستار ادامه پروتكل هاي بهداشتي در همه مراسم ها و جشنواره ها شد. در حالي كه سيستم مراقبت هاي بهداشتي تمام تلاش خود را مي كند تا تعداد حوادث ساعتي و مرگ و مير را كاهش دهد ، اما قطعاً ما را به سطح طبيعي وبا مي رساند.

اطلاعات وزارت بهداشت مي افزايد: “انجام تشريفات و روش هاي مغاير با اقدامات بهداشتي ، نتايج خوب درمان و اپيدمي ها را به محراب مي آورد. .

وزير بهداشت گفت: موفقيت سيستم بهداشتي در تأمين داروهاي لازم به مردم در سخت ترين شرايط به دليل رويكرد مركز مديريت دارويي و تجهيزات پزشكي است.

وي همچنين بر نقش مهم مركز تأمين دارويي و تجهيزات پزشكي در ادغام و مديريت بخش تجهيزات دارويي و پزشكي ، بر اساس توليد داخلي و دانش دانشمندان محلي تأكيد كرد.

ناماكي بر لزوم ايجاد تخت هاي بيمارستاني در دست ساخت و تسهيل مرحله بعدي كرونا و اختصاص بودجه لازم براي اين منظور تأكيد كرد.

پس از آن ، رئيس سازمان غذا و دارو ، دكتر محمد رضا شن ساز ، گزارشي را در مورد تهيه و توزيع تجهيزات پزشكي و پزشكي ، واردات مواد اوليه و توليد داخلي ارائه داد.

دكتر پيمان عشگي ، رئيس آژانس ملي انتقال خون ، نيز گزارشي در مورد تهيه ، توليد و توزيع كيت هاي تشخيصي به گروه هاي خوني ارائه داد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.