ضرورت تجهيز و شارژ انبارهاي امدادي ساوه

به وبلاگ جامع دنياي موزيك خوش آمديد

ضرورت تجهيز و شارژ انبارهاي امدادي ساوه

دانا نيوز / مركزي رئيس اجرايي جمعيت هلال احمر منطقه ماركازي بر لزوم تجهيز و شارژ انبارهاي امدادي تأكيد كرد. آلرضا محمودودي روز پنجشنبه ، 16 ژانويه در حاشيه زمين لرزه اي به بزرگي 5.8 ريشتر در يكي از روستاهاي ساوه به خبرنگاران گفت: “اين روش با هدف ارزيابي جمعيت ماه قرمز و آمادگي كارگروه …

ضرورت تجهيز و شارژ انبارهاي امدادي ساوه https://dana-news.ir/2021/01/15/ضرورت-تجهيز-و-شارژ-انبارهاي-امدادي-ساو/ دانا نيوز Fri, 15 Jan 2021 02:37:24 0000 حوادث https://dana-news.ir/2021/01/15/ضرورت-تجهيز-و-شارژ-انبارهاي-امدادي-ساو/ دانا نيوز / مركزي رئيس اجرايي جمعيت هلال احمر منطقه ماركازي بر لزوم تجهيز و شارژ انبارهاي امدادي تأكيد كرد. آلرضا محمودودي روز پنجشنبه ، 16 ژانويه در حاشيه زمين لرزه اي به بزرگي 5.8 ريشتر در يكي از روستاهاي ساوه به خبرنگاران گفت: “اين روش با هدف ارزيابي جمعيت ماه قرمز و آمادگي كارگروه …

دانا نيوز / مركزي رئيس اجرايي جمعيت هلال احمر منطقه ماركازي بر لزوم تجهيز و شارژ انبارهاي امدادي تأكيد كرد.

آلرضا محمودودي روز پنجشنبه ، 16 ژانويه در حاشيه زمين لرزه اي به بزرگي 5.8 ريشتر در يكي از روستاهاي ساوه به خبرنگاران گفت: “اين روش با هدف ارزيابي جمعيت ماه قرمز و آمادگي كارگروه انجام مي شود.” اداره بحران “ذخيره” تشكيل شد و اين سازه به عنوان زلزله خارج از 1 ساعت و آخر هفته ها تفسير شد.

وي يادآور شد كه اين زمين لرزه زمان و مكان را نمي داند: پس از اعلام اين زلزله ، يك گروه ويژه مديريت بحران توسط دفتر دولت تشكيل شد. يك اردوگاه امدادرساني به زلزله در مدت كوتاهي ايجاد شد و كارگران و داوطلبان هلال احمر آماده مقابله با بحران بودند.

وي با بيان اينكه داوطلبان جمعيت شهرستان در آن زمان در هر سه منطقه داوطلب ، جوانان و نجات دهنده زندگي حضور داشتند ، افزود: “نجاتگران و نجاتگران ويژه از همه مناطق امدادي مانند سيلاب ، آوارها و كوهها در حال حركت بودند.”

وي با بيان اينكه ايران يكي از خطرناك ترين و در معرض خطرترين كشورهاي جهان است ، افزود: استفاده از لجستيك و نيروي انساني موجود براي مقابله با بلاياي طبيعي در كشور ما امري مهم است و هر از چندگاهي بايد اين توانايي ها تقويت شود. تست و ارزيابي كنيد.

وي با اشاره به كمبودها و زيرساخت هاي مورد نياز در هلال احمر گفت: بورس به دليل مشكلات اخير در كشور كاهش يافته و كالاهاي موجود را به دليل عدم مطابقت با استانداردهاي لازم ، براي پرداخت و اقدام مجهز كرده است.

وي با تأكيد و تحليل دلايل كمبود نيروهاي داوطلب اضافي در اين جنبش ، افزود كه اعضاي داوطلب بيشتري در سيستم داوطلبان ماه سرخ ثبت شده اند ، اما امروز تعداد داوطلبان در اين جنبش كم است و دلايلي براي تحقيق وجود دارد. گرفتن.

به گفته ESN ، معاون هماهنگ كننده امور مدني در ايالت ساوه ، وي علاوه بر كنترل بحران در شهر در مواقع بلايا و فجايع ، معاون رئيس جمهور 18 كشور و پايتخت نيز است.

مهدي الياسي بر لزوم مديريت به موقع براي كاهش تأثيرات زندگي و خسارات مادي تأكيد كرد. مديريت مشكلات تماس را دريافت كرده است.

شهر Savage به دليل پتانسيل بالايي كه در زمينه حوادث و بلاياي طبيعي دارد مستعد زلزله است و فعاليت صنايعي مانند صنايع آسيب پذير مستلزم آمادگي پرسنل مديريت بحران است. خوشبختانه امروز شهر ساوه نتيجه قابل قبولي دارد. گرفته شده در اينجا

زمين لرزه اي به بزرگي 5.8 ريشتر با حضور نيروهاي پليس ، اورژانس ، آتش نشاني ، هلال احمر ، خدمات امدادي و ارائه دهندگان خدمات يكي از روستاهاي شهر سو را لرزاند. عمليات نجات در منطقه جمعيت هلال احمر در شهر Sev انجام شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.