زندگينامه بهنام باني خواننده دوست داشتني و پرطرفدار پاپ (بخش اول)

 

بهنام باني در تاريخ يازدهم مهر ماه سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان، واقع در استان سمنان متولد شد. او در يك خانواده ۴ نفره به دنيا آمد. يك خواهر بزرگتر از خودش دارد و جالب است بدانيد كه اختلاف سني بهنام و مادرش تنها ۱۹ سال مي باشد. بهنام زماني كه هشت سال داشت هميشه سر صف مدرسه قرآن قرائت مي كرد و از همان دوران كودكي روياي تبديل شدن به يك خواننده بزرگ و اجراي كنسرت هاي متعدد را در سر مي پروراند. پدر بهنام نوازنده آكاردئون بود و وي را مي توان به عنوان يكي از عوامل اصلي گرايش بهنام به موسيقي دانست. بهنام باني زماني كه تنها ۱۰ سال سن داشت، زير نظر پدرش به آموزش و تمرين موسيقي مشغول شد، اما پس از گذشت چند سال، در دوران نوجواني به صورت حرفه اي تر شروع به يادگيري موسيقي كرد كه يكي از اساتيد وي در آن زمان محمد نوري بود. 

اما پس از مدتي متوجه شد موسيقي سنتي سازگاري زيادي با روحياتش ندارد، به همين خاطر علي رغم آموزش هاي زيادي كه در حوزه موسيقي سنتي ديده بود، تصميم گرفت مسير خود را با موسيقي پاپ ادامه دهد، زيرا اعتقاد داشت در موسيقي پاپ خيلي راحت تر مي تواند فعاليت داشته باشد. بهنام در سال ۱۳۸۴ وارد دانشگاه شد و در رشته مهندسي عمران در شهر شاهرود شروع به تحصيل كرد و همزمان به فعاليت در حوزه ي موسيقي پرداخت، ولي با وجود تلاش هاي فراوان نتوانست به موفقيت چشمگيري دست پيدا كند.

آغاز فعاليت حرفه اي

زماني كه بهنام ۱۹ سال داشت، يعني در سال ۱۳۸۵ همزمان با تحصيل در دانشگاه، با يك گروه موسيقي به نام «روژان» آشنايي پيدا كرد و همكاري خود را با اين گروه آغاز نمود. آغاز شهرت بهنام باني به مرداد ماه سال ۱۳۹۵ برمي گردد، جايي كه وي با انتشار قطعه «علاقه خاص»، موفق شد خود را به طور رسمي به طرفداران موسيقي بشناساند. كار آهنگسازي اين قطعه بر عهده «حامد برادران» بود. پس از آن قطعه «من يه ديوونم» با استقبال بيشتري از جانب مخاطبان مواجه شد و مي توان گفت آهنگ «عاشقم كرده» جايگاه او را در دنياي موسيقي تثبيت كرد. يكي از برنامه هايي كه بهنام باني براي ادامه فعاليت حرفه اي خود دارد، اين است كه به چهره اي محبوب و ماندگار تبديل شود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.