توصيه پليس به مشاوران املاك و شركت‌هاي حمل و نقل بار درپي ممنوعيت اسباب‌كشي در نوروز

رئيس پليس دفاع تهران به آژانس هاي املاك و مستغلات ، مشاوران و شركت هاي مبلمان توصيه كرده است كه هر اثاثيه اي را در دوران نورس جابجا و جابجا كنند. سرهنگ جليل موقوفات با دانا نيوز بحث مي كند آنها از 19 مارس تا 6 آوريل توضيح دادند كه هر خانه و اثاثيه ممنوع …

توصيه پليس به مشاوران املاك و شركت‌هاي حمل و نقل بار درپي ممنوعيت اسباب‌كشي در نوروز https://dana-news.ir/2021/03/19/توصيه-پليس-به-مشاوران-املاك-و-شركت‌ها/ دانا نيوز Fri, 19 Mar 2021 05:25:44 0000 حوادث https://dana-news.ir/2021/03/19/توصيه-پليس-به-مشاوران-املاك-و-شركت‌ها/ رئيس پليس دفاع تهران به آژانس هاي املاك و مستغلات ، مشاوران و شركت هاي مبلمان توصيه كرده است كه هر اثاثيه اي را در دوران نورس جابجا و جابجا كنند. سرهنگ جليل موقوفات با دانا نيوز بحث مي كند آنها از 19 مارس تا 6 آوريل توضيح دادند كه هر خانه و اثاثيه ممنوع …

رئيس پليس دفاع تهران به آژانس هاي املاك و مستغلات ، مشاوران و شركت هاي مبلمان توصيه كرده است كه هر اثاثيه اي را در دوران نورس جابجا و جابجا كنند.

سرهنگ جليل موقوفات با دانا نيوز بحث مي كند آنها از 19 مارس تا 6 آوريل توضيح دادند كه هر خانه و اثاثيه ممنوع است: در اين زمان يك خانه فقط با اجازه پليس امكان پذير است ، در غير اينصورت ممنوع است.

با توجه به اينكه مشاوران و شركتهاي املاك و مستغلات نقش بسزايي در معاملات و اجاره دارند ، شهروندان بايد براي دريافت مجوز مبلمان به اداره پليس محلي مراجعه كنند. بنابراين ، ما مي خواهيم از آنها بخواهيم كه مطمئن شوند كه براي ساخت هرگونه اثاثيه در اين زمان بايد از ايستگاه پليس مجوز بگيرند. بارها ، مبلمان ، كاميون ها و اتوبوس ها نيز بايد در نظر گرفته شود.

به گفته رئيس پليس دفاع تهران ، فرم هاي تقاضا به كلانتري ها ارسال شده و شهروندان مي توانند براي تهيه آنها و گرفتن مجوزهاي لازم اقدام كنند.

اوقاف از شهروندان خواست با 110 مركز فوريت هاي پليسي تماس گرفته و هرگونه فعاليت مشكوك را گزارش دهند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.